Frequently asked questions

1. V kolik hodin je check-in/out?

Check-in je možný od 15:00 a check-out do 12:00. Doporučujeme provést online check-in. Zkrátíte tam čas strávený při příjezdu na recepci hotelu.

2. Mohu se ubytovat dříve?

Pokud přijedete dříve, rádi vám nabídneme předčasný check-in podle dostupnosti.
Chcete-li však zaručit dostupnost, pokud přijedete před 15:00, doporučujeme rezervaci předchozí noci.

3. Mohu se odhlásit později?

Rádi Vám pobyt u nás prodloužíme, ale vždy je to možné dle aktuální volné kapacity. Platí se poplatek.

4. Mohu si objednat přistýlku?

Přestože jsou naše pokoje prostorné, nemáme možnost v nich připravit přistýlku.
Máme však k dispozici 2 Duplex rodinné apartmány, každý pro 4 hosty. Další dětské postýlky jsou zdarma.

5. Máte výtah?

Pro naše hosty jsou k dispozici 2 výtahy. Vezměte prosím na vědomí, že k prvnímu vede 20 kroků.

6. Kolik pokojů hotel nabízí?

Náš hotel má 50 pokojů.

7. Jaká jsou pravidla ohledně kouření?

Náš hotel je zcela nekuřácký. Za porušení tohoto zákazu je účtována pokuta 100 EUR.

8. Mohu s sebou vzít děti?

Těšíme se i na vaše ratolesti. Dvoupodlažní rodinné apartmány se 2 ložnicemi jsou ideální pro rodiny. Dětská hřiště a další zábava jsou v docházkové vzdálenosti od hotelu.

9. Umožňuje hotel vzít i domácí mazlíčky?

V budově hotelu nejsou povolena žádná zvířata.

10. Je hotel bezbariérový?

Hotel není bohužel bezbariérový.

11. Jaké jsou možnosti parkování?

Nabízíme 2 druhy parkování – stání v ulici modrá zóna za 400 Kč a parkování ve dvoře za 600 Kč. Ceny jsou platné za auto na 24 hodin včetně DPH. Pozor, bránou do dvora neprojedou auta širší než 180 cm. Nutná rezervace předem, omezený počet parkovacích míst.

12. Má hotel konferenční prostory?

THE MANES nemá žádné zasedací místnosti, ale je k dispozici našim hostům v sousedním/sesterském hotelu MOSAIC HOUSE Design Hotel. Pro více informací kontaktujte event@mosaichouse.com.

13. Má hotel restauraci?

Nejen našim hostům jsou k dispozici 2 restaurace – Bistro Meza Cruz (peruánská kuchyně) a Café Lola s úžasným domácím pečivem.

14. Jaké jsou způsoby platby?

Přijímáme hotovost, American Express, MasterCard, VISA, JCB. Upozorňujeme, že nemůžeme přijímat platby šekem.

15. Je zahrnuta DPH?

DPH je zahrnuta ve všech našich cenách pokojů, pokud není uvedeno jinak.

16. Máte hypoalergenní přikrývky?

Na vyžádání jsou k dispozici hypoalergenní polštáře a přikrývky.

17. Proč požadujete zálohu při příjezdu?

Záloha ve výši 100 EUR je splatná při příjezdu v hotovosti nebo předautorizací kreditní karty. Záloha slouží k zajištění úhrady případných vícenákladů nebo škod způsobených hostem. Předautorizaci odblokuje naše banka v den odjezdu. Částka je připsána zpět na účet hosta podle délky postupu banky hosta, jak dlouho trvá připsání na účet z jeho strany.

18. Existují nějaká věková omezení pro rezervaci pokoje?

Hosty do 18 let ubytováváme pouze v doprovodu osoby starší 18 let.

19. Nabízíte transfery na/z letiště a vlakových nádraží?

Našim hostům je k dispozici hotelové taxi. Službu doporučujeme objednat s dostatečným předstihem na info@themanes.cz.

20. Nabízíte nějaké veganské/vegetariánské/bezlepkové/bezlaktózové snídaně?

Naše snídaně formou bufetu nabízí širokou škálu možností, ze kterých si mohou vybrat i vegani a vegetariáni. Další specifické požadavky závisí na dostupnosti.

21. Máte úschovnu zavazadel?

Ano, tato služba je hostům k dispozici.

22. Je k dispozici nosič zavazadel?

Služby nosiče neposkytujeme.

23. Je k dispozici pokojová služba?

Pokojová služba není k dispozici.

24. Přijímá hotel skupinové rezervace?

Všechny veřejné ceny a podmínky platí pro rezervace až 4 pokojů.
Pro rezervace 5-10 pokojů platí jiné podmínky zálohy a storna, a tyto rezervace je třeba potvrdit přímo naším prodejním týmem. Pro další informace nás kontaktujte na event@mosaichouse.com.